Facebook-videospots

AutoMester Danmark

AutoMester laver deres egne reklamefilm med Autospots. Med udgangspunkt i adskillige skræddersyede skabeloner, bestemmer AutoMester selv indholdet i deres Facebook-videoer. Både hovedkontoret og de enkelte værksteder bruger vores automatiserede spotløsning på autospots.dk til at lave videoer. De færdige videospots kan selvfølgelig også bruges til kampagner på f.eks. LinkedIn, Instagram eller YouTube.

Vores løsning sørger automatisk for, at alle videospots får den rette afsender og værkstedstype. Hvad enten videoen kommer fra hovedkontoret, det store specialværksted eller den lille automekaniker nede om hjørnet. Det giver mulighed for målrettet, lokal kommunikation.

Vi er meget tilfredse med den dialog, vi har haft med Autospots - de er altid utrolig flinke og hjælpsomme. Spottene giver vores opslag på Facebook mere liv og opmærksomhed og er et fint supplement til almindelige, statiske opslag. Lena Britt Pedersen, Marketing Manager, AutoMester Danmark

Andre cases